Farma

Londonmannen
04.03.2019 kl 23:32 737

thepower skrev 1845kr by 2065
Du evner tydeligvis ikke å skille mellom kurspotensiale og kursmål. Du får trøste deg med at du ikke er alene. Pokker ikke rart at dere sliter med å skjønne PHO.

Men jeg merker meg at ledelsens målsetting er å bidra til at BLCC teknologien blir ny SoC innen blærekreftdiagnostisering. I så tilfelle mener jeg BLCC bør ta minst 50% blærekreftmarkedet. De fleste av dere burde da skjønne hvilke kurspotensiale vi da snakker om. Med utgangspunkt i dagens sluttkurs så snakker vi om et fantastisk vekstcase. Ledelsen mente PEK sale lå 6-7 år frem i tid. Men om det sammenfaller med at BLCC har oppnådd status som SoC, så vil veksten PR år kunne blåse hatten av noen og enhver.

Og ser man på kurvene/stolpediagrammet Savepig har presentert på Tekinvestor så ser man at oppturen så vidt har startet. Det er bare å glede seg. Beklageligvis vil vi måtte tåle mye useriøse utspill før vi når toppen. Men slik er det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.