Bil og motor

PSI- Investor
05.03.2019 kl 09:34 490

Fin liste Magasaki, skjønner at du har likt motorlyd, det er en del drøye volumer!
Husk det er totalen som gjelder, om man f eks fyrer mindre med ved kan man vel unne seg en liten kjøretur av og til uten dårlig samvittighet.
Man kan ikke redde verden alene uansett, men bidra en god del kan alle. og det gjør også vi som fremdeles kjører bil!
Jeg f eks fyrer aldri med ved, og pendler nå kun en gang i uken, og da tenker jeg at det får være mitt bidrag, jeg trenger ikke gå helt til null. Selv om en del miljøvernere ikke er fornøyde uansett før bilen er borte. Og det er jo da man synes de er fanatikere.
Jeg antar at du savner de store motorene en del, så kjøp deg en veteran med god samvittighet, man må jo ikke kjøre hver dag for å ha en glede av bilinteressen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.