Industri

Cepheus
29.10.2021 kl 13:19 3585

Har berre ein ting å seie til opsjonsstuntet til Elkem ledelsen - Dette er IKKJE greit !
Det er ikkje derfor vi tilsette yter over evne for tida for å utnytte dei fantastiske markedsforholda vi har. Det er ikkje for å fylle lommene på CFO, CTO og kva dei no måtte finne på å titulere seg med.
Dette er å forsyne seg av eigeranes penger (les aksjonærene) og som skulle gå til å utvikle og styrke bedriftene i Elkemsystemet. Så mykje er ikkje desse gallionsfigurane på toppen verdt. Her må styret gå i seg sjølv og korrigere denne vanvittige kulturen vi ser i selskapet no. Internasjonalt selskap som må følge kotymen der ute for å holde på dei 'beste' - Javel - kan så vere, men dette var utanfor all folkeskikk !
Eg er veldig nær å kvitte meg med min post i selskapet, som eg inntil i går var godt fornøgd med. Det er berre det at eg har ei god forståing av kor mykje som flommer inn i Elkemkassa i desse dager, og det gjere det veldig vanskelig å kvitte seg med aksjene.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.