Olje

Returning
05.03.2019 kl 13:49 3978

Det er flere grunner til hvorfor jeg er skjeldent skriver på dette forumet, og leser ( meg opp) inneimmelom. Går det lang tid ml.jeg ser noen barn, så er det blitt så mye større enn sist... herinne popper nye nick opp. De aller fleste av dem med noen få setninger." Nå går den ned". " Nå går den opp." Bla bla bla. En ny jeg merket meg var CHP... leste hens første par innlegg. Støy, skroller over denne. Slik er det blitt mange av gj.årene.
Har vært med siden '13. Forholder meg til meldinger fra selskapet Iox, følger med på det innenriks/ energipolitiske og ellers hva som rører seg. Seriøse investorer og " debattanter" her og andre steder vil se denne støyen, og etterhvert merke seg hvem som er saklige, håpefulle, konstruktive kritiske og de få som underbygger sine innlegg med substans/ faktabasert kunnskap som f.eks den progresjon en kan se av utvikling av plan som gjør det som er målet og hente opp xxxxxxxx bopl olje de neste åra og hvordan selskapet og myndigheter legger til rette for nettopp dette, som en kan følge om en har dette metaperspektivet i å tilegne seg den relevante kunnskap. Det er hva den seriøse investor gjør. Det er nok også derfor topp 20 sitter/supplere. Det er nok derfor veinettet og pipline er ferdiggjort. Med veldig mye mere. Dermed ikke sagt dette tar tid. Tiden brukt så langt skal anerkjennes. En herinne skrev om noen PPP'er. SWE ettellerannet. Der tror jeg en er inne på noe. En langsiktet strategi har jeg kalkulert er en risiko opp mot risk/ Reward som tuftet på denne utvikling i Colombia på bakken i selskapet Iox gjør denne til en særdeles interessant case. Derfor er disse " nye" 2- setningsnicker ikke noe å bry seg om da det ikke er noe substans, så bare skroll over... les meldinger, følg med på colombiansk energipolitikk, ha tolmodighet. Og den som kan trading, kjør på. Er ganske overbevist om at denne vil bli trader på ( langt) høyere nivå innenfor noe tid.
Kunne remse opp både tilbakelagte viktige steg og fremtidige mål. Det har de herinne, og nok de flest utenfor dette forum, som er seriøse, så det er det ingen grunn til.
Så ignorer støy, søk relevant info. Det er og blir den beste investeringa, både i livet og på børs!
;)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.