Transport, bil og fly

Hektar
26.02.2018 kl 17:12 8052

Det stemmer, når du søker på nyheter om NOFI på google er det disse to sakene som har blitt omtalt nylig. Pluss at BN sjefen som kjører sin egen bank med høyere effektiv rente er fremme i media i ny og ne. Tenkte siden du sier "tvilsomme metoder" så mente du kanskje at de lurer kundene sine og er uærlige om f.eks. effektiv rente osv. Men det er altså markedsføring og at de har forholdt seg til norsk regelverk du ikke liker? For the record, jeg er helt enig i at å gi norsk bankgaranti i utlandet er en idiotisk ting å gjøre - Dette må det bli slutt på. Og det blir det.

Men jeg er dessverre redd for at du angriper meg på feil måte her. Du tror tydeligvis jeg har en slags forkjærlighet for NOFI annet enn som investeringsobjekt - Det stemmer ikke. De kan gjerne få kroken på døra for alt jeg bryr meg så lenge kvartalstallene skaper en videre kursoppgang kortsiktig da jeg har ingen planer om å eie denne utover våren. Personlig så avskyr jeg forbrukslån og grøsser når jeg ser reklame der effektiv rente er oppgitt i små bokstaver nederst i annonsen.
Redigert 20.01.2021 kl 20:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.