Finans

2019-NFL-DNB
05.03.2019 kl 23:08 985

- Njord og EirHan og andre som kjøper eller vurdere å kjøpe DNB-aksjen nå.
IKKE kjøp!
.
- Ifølge meg og mine mange blogger om temaet er DNB/OSE det nærmeste man kommer organisert kriminalitet i Norge. Skapt av eks Finansminister og da Statsminister Jens Stoltenberg og hans aller, aller beste AP venn, sjelevenn, forlover osv, etc, m.m. Rune Bjerke.
.
- Skapt for AP sannsynligvis etter forslag fra Jens Stoltenbergs (da) personlige venn Vladimir Putin. Enten fordi Vladimir Putin hadde og har et liknende svindelsystem på børsen i Moskva ELLER fordi Vladimir Putin ønsket å prøve ut et svindelsystem på en annen børs før implementering på børsen i Moskva.
.
> I januar 2007 startet AP/Jens Stoltenberg/Rune Bjerke å ta svindelkontroll over Statsbanken DNB og meglerselskapet DNM.
> I løpet av 2008 hadde de tatt svindelkontroll over Norges viktigste handelsplass Oslo Børs og bl.a. VPS - jeg tror jeg husker at Statsminister Jens Stoltenberg hentet altmulikvinnen som leder OSE og VPS osv, etc, m.m i ett av Statsministeren egne Departementer...
> I løpet av 2008 hadde de fått svindelkontroll over Norsk "Tillits"mann - N"T"M - også.
> Dermed hadde hovedsakelig Rune Bjerke & Co skapt Hovedsvindelsammarbeidet DNM/OSE til organisert aksjesvindel og "Svindeltrekanten" DNB/DNM - OSE/VPS - NTM til organisert aksje OG obligasjonssvindel.
.
- De av dere som eier aksjer i DNB kommer, ifølge meg, til å tape mesteparten av verdiene.
Husk på at DNB kommer fra "ATL" 16,70 og at de fleste av DNBs drøyt 40.000 aksjonærer har en snittkurs på langt under 100 kroner aksjen.
- De av dere som grunnet stupiditet og/eller masochisme ønsker å eie en bit av det jeg kaller AP skapt organisert kriminalitet beholder sine aksjer "til the bitter end" - alle andre forsøker å selge sine DNB-aksjer mens kursen fremdeles er over 100 kroner - for det jeg kaller et pill råttent og nærmest verdiløst papir.
.
Sannsynligvis innsisterte Statsminister Jens Stoltenberg i 2007 at både Norges viktigste bank , DNB, og Norges viktigste handelsplass, OSE, var "Too big to fail" - og at defor ingen i Norge ville våge å stoppe AP/Jens Stoltenberg/Rune Bjerke & Co.
.
- Som aksjonærer på Oslo Børs plikter dere alle å ha evne til å tenke slik at dere ikke alle ender opp som selvforskyldte NAV klienter - eller i verste fall dinglende fra et rep. Ifølge mine beregninger har det vært mange av DNB/DNM/OSE sine tidligere svindelofre som valgte nettopp rep... Noe DNB skal betale erstatninger til etterlatte for - noe som igjen knuser DNB sin ufortjent høye "Goodwill"...
.
- Det finnes INGEN annen oppside i DNB-aksjen enn den oppgangen særs profesjonelle DNM med letthet kan frem manipulere UTEN at det koster DNB/DNM en eneste krone.
.
- Nedsiden i DNB-aksjen er - ifølge meg - ny "ATL" 16,60...
- Ifølge meg og mine mange blogger taper DNB sin egenkapital gjennom mangfoldige 10-talls MILLIARDER i erstatningsutbetalinger til 10-tusenvis av svindelofre - som inkluderer mange av dere som blåøyd og naiv investerer på OSE - i verdens "beste og mest ufeilbarlige" Nasjon...
.
- Summa sumarum: Du eier KUN DNB-aksjer hvis du sympatiserer med organisert kriminalitet og du faktisk ønsker å bli en byrde for ditt Fedreland gjennom selvforskyldt fraskriving av evnen til å forsørge degselv og din familie.
.
- Svindeltrekanten DNB/DNM - OSE/VPS - NTM fungere best i nedgangstider på Oslo Børs.
DNM-megleren skriker : SELG!!! - etter at DNM selv, ifølge meg, har ulovlig lånt sine egne kunders aksjer for å shortselge nær hver eneste selskaps aksjer på Oslo Børs. Deretter - fremdeles ifølge meg - kursmanipulerer DNM "alle" aksjene på OSE NED!, NED!, NED! og videre NED! Med slik skruppelløs aktivitet blir det raskt noen 10-talls MILLIARDER i fortjeneste til AP, DNB & Co...
.
- Under finanskrisen i 2008/2009 ordnet Statsminister - og godt informerte eks Finansminister - Jens Stoltenberg Statens Redningspakke slik at den var skreddersydd Statsbankene DNB. Så gikk Rune Bjerke til Hvistendahl/Kredittilsynet (Finanstilsynet) og fikk Kredittilsynet til å innføre et shorteforbud i DNB-aksjen + noen bankers aksjer der kun bankenes egne kunder kjente til bankene...
- Mens dette pågikk - ifølge meg - lånte DNM ulovlig meglerselskapets egne kunders aksjer og shortet "alle" Oslo Børs aksjer før DNM-meglerene skrek SELG!!!! - og - ifølge meg - manipulerte "alle" selskapene på OSEs aksjer NED!, NED!, NED! og videre NED!
.
- Du finner endel av mine tråder om temaene fra 2017 og 2018 under tickerkode DNB som også er denne trådens tickerkode.
.
- I enhver Nordmanns liv må man ta en uendelig rekke av vanskelige avgjørelser.
Denne rekken med avgjørelsen er imidlertid MEGET enkel å ta:
> 1. SELG dine DNB-aksjer SNAREST.
> 2. SHORT-selg DNB-aksjen.
> 3. KJØP tilbake DNB-aksjen etter at Staten har gått inn og sikret DNB ny egenkapital.
- Capice?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.