Olje

hauka
27.02.2018 kl 08:39 7271

Ser av artikkelen i Dn at ledelse i Oceanteam manipulerer.. Mulig det, men artikkelen er også på mange måter manipulerende. Merker meg at det i artikkelen blir fremsatt slik at Oceanteam Lørdag meldte at de hadde rikelig med likviditet , og alt hadde snudd. Det som ble lagt frem Lørdag var en balanse som taler for seg, samt uttalelse fra leder. Lederen uttalte at likviditet har vært og er ett problem, og for å bedre dette så har de måtte kutte kostnader og selge eiendeler. Uttalte også at de må fortsette med dette fremover for å løse problemet..
Når det gjelder offentlig granskning. Så spør jeg meg for øvrig om vi minoritetsaksjonærer nå er tjent med dette ? Om det ville vært en ny avstemming blant aksjonærer i dag,, hvor mange hadde stemt for granskning ? Blir litt urimelig om dette bare er noe som blir drevet frem av ex-aksjonærer på pur F.. som uttalt.
Redigert 27.02.2018 kl 08:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.