Finans

2019-NFL-DNB
07.03.2019 kl 01:30 687

sos54
- Jeg er fremdeles usikker på hva du mener.
- Mener du at DNM(?) manipulerer DNB kursen ned - over en lengre periode - for å få fatt i billigere aksjer?
- Hvis man roper "ULV! - ULV!" hver gang det er noe man ikke forstår, går leserne lei og ikke lengre bryr seg om hva man måtte vite og mene...
.
- Jeg holder imidlertid en klar linje og man trenger ikke google Staten - AP - DNB - DNM - OSE - VPS - NTM - Rune Bjerke - Jens Stoltenberg mye før man klart og tydelig vet hva jeg ærlig, oppriktig og uredd mener om den landsdekkende organiserte økonomiske kriminaliteten - med utspring i Oslo.
.
- Forøvrig er DNM så erfaren at de kan manipulere enhver likvid aksje OPP! eller NED! - UTEN at det koster en eneste krone å utføre kursmanipulasjonene. MEN aksjene må være likvide for at DNM skal kunne gjøre det gratis.
- Misforstå meg ikke, DNM gjør jo ikke slikt gratis man må jo betale til DNB det de forlanger - enten det er faste og grundig innarbeidede tariffer - ELLER rett og slett faste og grundig innarbeidede prosentandel når DNB/DNM har gjennomført investorsvindelen for sine mange nasjonale og internasjonale - og da særlig Russiske - kunder.
- LANGT mere oversiktlig og forståelig er det selvfølgelig når DNB/DNM gjennomfører en kort eller årelang investorsvindelen på egen bok - ELLER gjennomfører investorsvindeler for AP og Staten - representert med blant annet Statoil og Telenor
- JA! Selv Staten/AP/Statoil/Telenor ønsker jo selvfølgelig heller ikke å betale mer enn høyst nødvendig for et attraktiv selskap når Statsbanken DNB med stor letthet og rutine kan kutte de TOTALE oppkjøpskostnadene med over 90%.
.
- Norge og Nordmenn har MYE å være stolt av! MEN jeg synes vi har EKSTRA mye å være stolt over når vi tenker og gleder oss over at Norge MED Statsbanken DNB - MED OSE, som er Norges viktigste handelsplass, - og MED NTM, som er Norges viktigste trustee, har greid å skape det ALLER best organiserte og beskyttede økonomiske svindel nettverket i Vest-Europa!
- Jeg synes vi alle skal la Nasjonalfølelsen få FRITT spillerom og føle den jublende lykkefølelse det er å føle på vissheten om at Norge - KJEMPERS fødeland - slår ALLE Vest-Europeiske nasjoner sønder og sammen OGSÅ innen organisert økonomisk kriminalitet! BÅDE med investorsvindelenes kompleksitet men OGSÅ i samlet pengesum - altså hver enkelt nasjon sidestilles og er likeverdig uansett antall innbyggere - det betyr at TIL TROSS for at Norge har en bitte liten befolkning på kun 5 millioner mennesker er vi ALLER best i Vest-Europa!
Tenk på det dere! JA! NÅ tenker vi ALLE på det dere!
.
sos54: Rundt år 2010 regnet jeg forøvrig ut at jeg kunne tilsvindle meg et KOMPLETT børsnotert selskap HELT gratis + å sitte igjen med 100 millioner HELT gratis til driften av selskapet.
Det gjøres gjennom kursmanipulasjoner både ned og opp for å ta fordel av hvilke helt utrolige resultater VPS skjult shorting medfører.
.
Da de to bestekameratene, tvillingsjelene, forloverene, AP vennene, osv, etc, m.m. Statsminister Jens Stoltenberg og Rune Bjerke bestemte seg for å ta over Statsbanken DNB for å samarbeide med OSE/VPS for å organise aksjesvindel mot Norges befolkning, gjennomførte de et slikt beundringsverdig kriminelt mesterstykke at vi ikke har sett noe liknende i Norgeshistorien!
- Da de så attpåtil la til NTM - eller Norsk Tillitsmann - for å trygt svindle Norges obligasjonseierne - viser en slik klokskap at den mangler sidestykke i Vest-Europa!
- Mange vil nok grine på nesen over organisert aksjesvindel for når man er organisert og beskyttet av et lands økonomiske overvåkingspoliti KAN de fryktsomt gå så hardt frem at de utløser selvmord hos de av sine svindelofre som satset for hardt og ikke tok hensyn til at ethvert selskap - for bare å ta et tilfeldig eksempel - la oss si DNB kan og vil gå konkurs hvis vi bare ønsker det sterkt nok.
- Så vidt jeg vet er det ingen som motsetter seg å svindle obligasjonseierne for de har da nok penger til å tåle å tape 95% av den opprinnelige investeringen.
.
Nei nå bare skriver jeg ivrig uten tanke på at jeg må sove - men igjen "sos54" HVA er det egentlig du mener om "Norges grunnfjell" Statsbanken DNB og meglerselskapet DNM? Som radarparet Rune Bjerke og Jens Stoltenberg nok lattermildt og eplekjekk kaller "TOO BIG TO FAIL!" - mens de sannsynligvis kjærlig dasker hverandre...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.