Shipping

tankardjr
08.11.2021 kl 19:28 4748

De vil nok ikke bli kneblet i det hele tatt er mitt tips. Det snakkes jo om å gi uland fordeler innen shipping som ikke vestlige redere skal få. Kina blåser totalt i co2 utslipp også. De skal vel muligens komme i mål i 2070. Under sånne forhold blir det naivt å tro at den reneste dieselmotoren skal få noen særlige fordeler hvis ikke bestiller det vil si kunden vil ha grønneste mulige tonnasje og dermed så er jeg redd dette blir et eu fenomem og ikke et globalt fenomen at det skal være noe penger i å ha den reneste dieselmotoren. Dessuten så forurenser scrubber skip mye co2 i forhold til å gå på ren diesel. Tungolje er rett og slett ikke like effektivt som diesel hvis vi ser på co2 utslipp. Nei jeg tror rederne har gått lei nå og venter å ser på hva som faktisk blir et ekte 0 utslippskip. Det er jo det alle politiske miljøforkjempere sier er eneste mulighet når det gjelder shipping. Så jeg er meget sikker på at jinhui gjør rett og bare kjører som vanlig på diesel og venter og ser. For vi kommer faktisk til å vente lenge på virkelig bærekraftige løsningene innen shipping.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.