Shipping

tankardjr
10.11.2021 kl 17:41 3135

Baisere som kun skriver for å stimulere sitt baiser Gen er ikke velkommen.

Du burde slå deg sammen enkelte andre som også er fast inventar uten jinhui aksjer.

Men litt mer seriøst jeg er uten å kødde mektig imponert over jinhui. De tråkket ikke i fella for IMO 2020 ei heller går de på EEXI svindelen fra 2023. Her kommer det nemlig nye regler for shipping med få års mellomrom. Rolig og forsiktig og uten stress innfører jinhui ledelsen IMO 2020 reglene langt ut i 2022. I mellomtiden kjører de på tungolje på de som ikke har vært inne og ombygd. De kjører på dispensasjon fra IMO 2020 til skuta har vært inne. I 2023 skal de komme nye "krav" som jeg tror brødrene hadde ledd seg ihjel av hvis de kunne lest norsk på Finansavisen. Der vet de at det kommer unntak og dispensasjoner og i verste fall for de slow steame for cahrters regning. For hva skal kundene gjøre når det ikke er skip i markedet og det vet IMO så de krangler om hva de skal gjøre med utviklingsland og shipping. Hvem skal få unntak og hvordan skal dette bli rettferdig osv. Dette går nok garantert jinhuis vei i 2023 også med disse rutene fra Singapore til Kina og Australia til Kina etc i Stillehavet.

Det er med andre ord helt riktig av jinhui ledelsen å holde på lommeboka ihht endringer innen shipping og utslipp når målet er 0 utslipp og det helst innen 2030 for vesten og la oss tippe 2050 for Asia etter vestlig press. I mellomtiden får vestlige redere gjøre sine vurderinger og eventuelt bestilte den siste tonnasje som er marginalt bedre på tonnolje pr nautisk mil og la aksjene sine bli vannet ut. I tillegg må jeg si at IMO ikke er dumme de vil ikke ha flere verft og skrotning av all gammel tonnasje da dette er miljøsvineri av verste sort. Sum av summarum så imponerer jinhui her som helt korrekt har inntatt en vente og se holding og blir ikke imponert over det nyeste tungolje skipet som man kan få kjøpt. Sterkt kjøp

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.