Shipping

tankardjr
10.11.2021 kl 21:05 2962

Å sammenligne 2020 bulkers med jinhui er tull. Hvorfor rfordi jinhui er priset til halvparten av bokført egenkapital og 2020 bulkers er priset til 2 ganger sin bokført verdi. 2020 bulkers er for dyr rett og slett. Og ingen kan overbevise meg noe annet. Så hvis det er noen som har noen menigheter i shipping så må det være aksjeeiere i 2020 bulkers. På toppen av det hele ligger 2020 i en fallende trendkanalen mens jinhui ligger fint i sin stigende trendkanalen. Lol dessuten er det syltynt å komme med TCE kontrakter på 60 tusen på noen få skip når 2020 bulkers går rett i spot fra januar 2022. Da tipper jeg kursen får kjørt seg nedover dessverre. Dessuten er jinhui et 3 ganger så stort rederi basert på antall skip i forhold til 2020 bulkers. Og de går kun på spot. Slowsteaming eller ei jeg regner med at varene skal frem og tilbake i årene fremover også. Og seil skip og Viking skip eller kontiki siv båter kommer vi ikke til å se selv om Asia er mye mindre velstående enn europeiske innbyggere.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.