Shipping

tankardjr
10.11.2021 kl 21:42 2882

2020 bulkers menigheten bør også be til Gud om at jeg har rett at ombygging av eksisterende forbrenningsmotor til hydrogen blir eneste løsning for shipping. Ellers så er det 8 nye bulkskip rett på dynga i 2030. Er jo ca der Europa forlanger at vi skal ha 0 utslipp av co2 fra skip og øvrig transport av varer og tjenester. Dessverre tror jeg EEXI og andre miljø argumenter fort blir en felle for hvor man skal investere i shipping. Man bør holde seg til multipler på aksje verdi og selskap verdier sånn som man gjorde før klimagassstrategiene kom på banen. Det blir rett og slett preget for stort av hvor man bor hen og hva man har trua på. Og dette før den endelige løsningen for shipping ligger på bordet. Tar man med passasjer båter med på den tankegangen så blir det åpenbart at løsningen på klimagass problemet blir ombygging. Det tror jeg ledelsen i carnecal cruises og andre cruise redere presser temmelig hardt på for blir en realitet

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.