Shipping

LoadMaster
08.03.2019 kl 00:17 19203

Joda,men det er mye håp og tro i det man vet.Det jeg vet er at markedet bedrer seg,normalt sett,frem til sommeren.Jeg håper det skjer,men min tro trenger ikke stemme,selv om jeg vet det har stemt tidligere.Aksjekursen gjenspeiler det krakket som har vært.Ville vært smått utrolig om det blir værre nå som U.S.A pøser N.G.L ut i markedet.Opec er smådesperare med sin kutt,USA pøser bare på.En dag må opec gi opp,da synker olja til 35$India bygger mottaksanlegg over en lav sko.De skal ha mer.Fakta er at om 5 år produserer usa like mye olje som saudi og russland tilsammen.LNG anlegg popper opp både her og der.Bi-produktet i produksjonen er L.P.G,og de må kvitte seg med det,for ellers må de stoppe produksjonen.Løsningen er enten å brenne det opp eller frakte det vekk i LPG-Fraktere.Det fornuftige er å selge det.I 2020 er det 30 skrotbare båter som er 25år eller eldre.Jeg kan ikke fatte at de lave ratene skal fortsette ut året,det er ikke mulig,men man vet aldri.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.