Grønne aksjer

Tradeon200
CAPSOL 14.11.2021 kl 04:52 33015

Flere enn meg som tror Capsol kan gå 10x eller mer fra dagens nivå? Hvorfor det?

Jeg begrunner det med:
- Capsol er notert på NOTC som gir begrenset tilgang for å kjøpe, allikevel har kursen gått stadig oppover, tross nedsalg fra et par større investorer. Når de kommer over på Growth vil tilgangen øke, så lenge punktene under fortsatt er gjeldende vil kursen gå.
- Glimrende teknologi som har mange fordeler mot konkurrende teknologier innen CC.
- Lav markedsverdi på selskapet ref. ACC som forsvarer en 10x hvis det kommer noen flere kontrakter.
- Opplysninger fra intervjuer etc. med ledelsen tilsier stor pågang med henvendelser til selskapet og mange aktiviteter som kan materialisere seg i kontrakter.
- Har landet kontrakter og samarbeidsavtaler som er "proof of concept" på at teknologien fungerer og er foretrukket. F.eks. Stockholm Exergi som skal fange 800.000 tonn Co2 i året.
- Kapitaliserer selskapet for å rette seg imot nye markeder og utvikle nye produkter og markedsføring av teknologien gjennom samarbeidspartnere. Samt rette seg imot markeder med potensiale som Nord-Amerika.
- Flere kjente selskaper og personer har den siste tiden lastet opp ref. Carbon Transition og Bjørn Simonsen som er CEO i SAGA Pure (via eget selskap Simonsen Invest AS).
- Enormt moment og fokus på Co2, ref. avgiftsøkning for utslipp som vil øke og Bidens satsing på feltet i nylig vedtatte tiltakspakke. Ikke minst klimafokuset fremover ref. Glasgow.

Mer info om hva som skjer i Capsol her: https://www.co2capsol.com/news

Dette innlegget er ikke ment som et investeringsråd, men kun som tanker omkring et selskap jeg har i fokus. Hver enkelt investor må gjøre sine vurderinger før investering i et selskap. Jeg kan være investert i selskapet på tidspunktet innlegget skrives.

Redigert 15.01.2022 kl 13:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.