Industri

Hammers
08.03.2019 kl 22:21 5127

Personlig synes jeg at det er litt søkt å diskutere hva/hvis/om i ELK når det uansett finnes brikker som først må falle på plass.

Selskapet varsler da et svakere Q1. Hvorfor da diskutere detaljer mtp HVOR svakt kvartalet blir?
Det blir uansett bare synsing som den enkelte kommer på - trolig ut fra hvilken side av bordet man sitter på.
Kanskje det uansett ikke blir SÅ svakt - for Q4 skulle da OGSÅ bli dårlig!
Ja, så dårlig skulle det bli at kursen falt fra 40 til ca 20 ila høsten/årsskiftet.....og fram til Q4. (litt etter hukommelsen).
Likevel eksploderte kursen etter framleggelsen - siden det ikke var så verst. Ei heller guidingen.

For min del er det 2 forhold som vil styre kursen videre.
- Guidingen for Q2......og resten av året......+ Handelsavtalens skjebne.
Når man ikke kjenner svaret på noen av disse blir resten bare en ren gjetting!

I dag var det vel 2 forhold som påvirket kursen til ELK. "Uroen" rundt Huawei.....og OECD sin rapport for 2019.
Hvordan kan OECD være så sikker i SIN synsing.....når også de må forholde seg til flere ukjente.
Og de fleste som solgte så vel for seg det verste? Et typisk handlingsmønster hvis det først går dårlig en dag - og man lemper ut.

USA i dag. Åpnet svakt (etter OECD's rapport?).......men til slutt var man tilbake ved null igjen!
Gjelder ikke skrekkscenarioene i DET landet? De som er en av hovedaktørene i spillet.
Snart er det nyvalg i USA. Kommer ikke Trump til å komme med gladnyheter før DET starter? Jeg tror det!

Hilsen Hammers.
Redigert 08.03.2019 kl 23:10

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.