Offshore

Hektar
27.02.2018 kl 20:45 4181

Jeg eide dessverre ikke NAS når den raste i juli, ei heller kommenterte jeg NAS før jeg selv kjøpte på 173. Noe jeg har gjort to ganger og solgt for godt over 200. Siden du følger med i NAS regner jeg også led at du har sett mine kommentarer før Q4 der jeg sa gjentatte ganger jeg ikke ville kjøpe noe før etter tallene, og den raste som forventet. Men takket være NAS og min forståelse er total investert kapital for meg opp 18% så langt i år.

Har du flere ting du vil lyve om? Jeg forstår at du ønsker å angripe "troverdigheten" min, men det er dessverre unødvendig. Jeg er her for å diskutere aksjer og tjene penger. Jeg har null interesse av å stjele følgere til vennen din og jeg hadde satt pris på om du sluttet å inkludere meg i denne drakampen om saueflokken. Jeg vil ikke ha de.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.