Innovasjon og Vext

topee
29.11.2021 kl 11:56 4368

I følge teknikerne som jobber med utstyr så er det ikke store utfordringen å skalere opp, selv dagens utstyr kan skaleres opp x3 med ny teknologi., dvs at utstyr som blir produsert senere vil ha mye større kapasitet en dagens som er i bruk.

Vi kan jo også se for oss at siden dette er mobilt utsyr, så vil dette bli flyttet på for nye områder, så tilbake om 3-5 år for påfyll (blir nesten på gråten vi snakker jo om pølse produkt, ingen ting er bedre en sultne kunder som bare må kjøpe igjen :-))

Å jobbe om dagen bør ikke være noe problem siden beskyttelse effekten for å holde på vannet starter ASAP, mulig større utfordring for arbeidsgjengen i 50 grader.

Uansett så vil ting ta tid, men med kontrakter som vil strømme inn fremover, hold på aksjene om du har råd til det, i vertfall min anbefaling siden jeg er hellig overbevist og gått all in selv.

Jeg vil være så frekk å påstå at synergieffekten med andre smarte selskap vil være enorm, og en Nobel pris kan fort være innen rekkevidde for DSRT.
Vannmangel har av noen kloke hoder ment kan utløse 3 verdenskrig, om ikke noe annet så fort Sodoma og Gomora, tenk bare tanken om et land som USA må legge brakk gigaområder med dyrket mark pga vannmangel, blir krig av mindre dessverre.

Target om 2-3 år fortsatt kr.500-1000, jeg tror ikke oppfinner ønsker å selge babyen uansett pris, noen har jo prøvd tidlig med blankt avslag, så hvorfor nå, drømmen er jo å få drømmen realisert, da selger man ikke med det første, ikke penger som driver slik en staut familie.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.