Grønne aksjer

G.O.gammelnok
02.12.2021 kl 11:00 2974

Det er bunnsolid det selskapet gjør, og det nye styremedlemmet trer ikke inn i Capsol uten å ha gjort en g r u n d i g vurdering av selskapets potensial, økonomi, LOI`er, NDA`er, og MOU`er.
For å si det en gang for alle, selskapet har den beste og patenterte teknologien med lavest fangst- og driftskost kombinert med en unik gjenvinning av restvarme. Sekundært har de heller ikke giftig restavfall og / eller deponeringsbehov + kostnad som aminobaserte teknologier har.

Jeg har aksjer, selger ikke før notering, og vil nok heller vurdere å holde også etter notering da dette ligger an til å bli ett selskap som både leverer kursgevinster parallelt med utbytter.

Hvem som selger nå før notering vet ikke jeg, kan ikke forstå annet enn at dette er eiere av opsjoner og warrants som føler de må hente ut pengene i skatteåret 2021 av en eller annen grunn. Andre grunner for salg rett før notering er vanskelig å finne.

Realistisk prising av aksjen er nok ikke der ACC er da de ligger høyt priset på spekulasjon for sektoren (tro og håp), og da ikke på faktisk sannsynlig inntjening i kontraktsfestede leveranser fremover. Jeg tror nok mange vil bli positivt overrasket over kontraktsmengde / potensialet når dette nå blir tydelig frem mot noteringen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.