Shipping

Struts
02.12.2021 kl 14:40 6439

Markedet har alltid rett. Store eller små aktører spiller ingen rolle. Jeg er en liten aktør, men trader i denne (som flere andre). Hadde helt sikkert vært mer fornuftig å ikke solgt noe ut fra startgropen (kursmessig), men når skal man egentlig realisere? Fortjeneste kan alltid bli større, og tap det samme - men det forutsetter at man på et eller annet tidspunkt gjør noe. Mener jeg da. Har selv en (dog i nedre region) syvsifret realisert gevinst i MPCC i år. Den hadde nok blitt større om jeg ikke hadde tradet. Men når foreligger fasiten? Skal for øvrig ikke stikke under en stol at jeg har tapt noen hundre tusen i andre aksjer gjennom året. You win some, you lose some. Nå som det er litt kjølig er det vel bare å handle inn i AFK, de kommer til (og gjør det) håve inn på økte strømpriser. Men, for all del, MPCC virker bunnsolid det også, men det er vanskelig å unngå og se at noen (store) realiserer gevinst. Slik er det, og vil det alltid forbli. Med mindre kommunistene stenger ned børsen helt da. Sukk. Riktig god jul!
Redigert 02.12.2021 kl 14:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.