Offshore

100 Bagger
28.02.2018 kl 09:34 6063

Og der var Hektar tilbake med hets og hjelp til aksjonærene tilbake. Jeg tror det vel er rimelig klart at min utgang var 18.25 og at min inngang etter det igjen ligger mellom 10.2 - 14.35, så jeg tror ikke du skal bekymre deg over mine gevinster. Du selv funderte jo om Funcom skulle langt ned under 10 da andre var busy med å kjøpe, kan ikke se at det var spesielt lurt.

Det sagt, min agenda er åpen som i alle år. Jeg ønsker å komme med gode råd til folk som er offer for mørkemen som hyler at et solid case er veldig farlig. Gode aksjer skal som regel opp og det er rom for at flere enn meg selv skal kunne tjene penger på dette. Det er timer igjen til traileren for Bearded Dragons spillet er ute. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å være så mørksynt.
Redigert 28.02.2018 kl 09:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.