Offshore

100 Bagger
28.02.2018 kl 09:57 5990

I så mange ord så er hovedlinjene at jeg i slutten av 2015 kunne medele at jeg hadde kjøpt milioner av aksjer til 0.75ish (3.75 nå etter reverse split). Jeg tror vi alle kan se at det var lurt. Jeg solgte på 18.25. Rådet for mine anbefalinger var ikke annet enn at jeg sa Funcom kommer til å begynne tjene penger og at de skal opp på fundamental basis. Jeg synes det sier mer om deg enn noe annet at du vil bestride dette.

Nå har jeg nye innganger mellom 10.2 og 14.35. Jeg kommer til å tjene like mye denne gangen... Men dere hjelpere skal vel holde oss med selskap denne gangen og... Rop ut din misnøye og frykt mens vi knekker gjennom først kroner 20 pr aksje og deretter 30... Men meg og de som investerer som meg tviler jeg at du lurer..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.