Offshore

100 Bagger
28.02.2018 kl 10:11 6000

Kjøp på 30 blir helt klart lure kjøp i tiden fremover hvis det var det lurte på. Det må du få inn i skallen din snart at jeg tror Funcom skal prises til MarketCap 5 milliarder i årene fremover. 30 kroner pr aksje blir et kjempebra kjøp fordi 5 milliarder er over 70 kroner aksjen.

At man råder til å ta en hvil på 18.25 etter at man ser at en svært destruktiv robot ta plass i aksjen, skal du ikke forvirre med dette. For noen av oss investorer er det å selge på slikt selv om man tar inngang et halv år senere det man karakteriserer som trading. Mange av oss gjør ikke det. Men her har jeg altså foreslått for mine følgere at vi burde gjøre det. Det var fornuftig siden OSE følger opp manipulative algoritmer svært dårlig og at vi mest sannsynlig derfor ville få en billigere inngang. Det fikk vi og nå er vi back on track (du ville skjønt det dersom du leste rapporten). Jeg råder til å kjøpe Funcom til dagens pris, til 20 kroner aksjen og til 30 kroner aksjen. Vi vil helt klart komme over 30 pr aksje til CE launch og i års perspektiv. Linken du gir leter helt tilbake til scenraioer fra April 2017, jeg kan ikke se at jeg skriver der at jeg råder kjøp til 6 kroner aksjen. MEN om du lurer så ja, Funcom skal mye høyere enn 30. Blastet ikke ut mest mulig kopier av CE, de valgte heller å spare spillet til full launch og videre kjøpe opp IPer for å styrke selskapet generelt. Jeg synes det er en like god vei som de scenarioene jeg viser dere P/E for i tidlig EA fase.

Jeg råder gjengen som følger meg om å kjøpe. Det er også forøvrig bare litt over 2 måneder til Funcomhistoriens største launch noensinne (større enn Age of Conan). Jeg kan ikke fatte at du ikke stemmer i at kjøpsanbefaliner nå er lurt.
Redigert 28.02.2018 kl 10:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.