Daytrading

Actionhank
13.03.2019 kl 14:45 1501

Det som vi sliter med nå er følgende: Abo selger blokker (altså etter 18 mars og konvertering), de selger kun blokker på minimum 1 mill kroner. Det vil si at man må ha litt cash for å kjøpe. Alle som har litt penger og litt fornuft venter til de kan kjøpe 5 mill aksjer i slengen fra Pierre. Kjøper du 5 mill aksjer i dag så banker du kursen opp. Dessvere så er det slik at jo mer man presser kursen ned, jo mer aksjer får man kjøpt ved konvertering. Altså Storvestre og eliten vanner ut oss vanlige dødelige. Det er ikke ABO sin skyld, det er Storvestre og gjengen som herjer.... og selvfølgelig er det element sin skyld, som fjusan ikke komme med noe positivt.
Jeg tippe Storvestre, og Sæther og en haug med luringer kjøper en masse blokker - så starter haussingen, med og da sammen med litt good news så vil det eksplodere oppover (jeg snakker da ikke om til 6 kroner desverre, men kanskje til 2 kroner), til et punkt hvor de store gutta dumper alt. Timing mine damer og herrer, timing er viktig.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.