Farma

gunlove
13.03.2019 kl 23:28 1242

Hadde ikke noen baisset på slike tråder så hadde vi vært i trøbbel :) De som baisser må gjerne gjøre det for min del, det styrker mer enn det endrer min strategi. Takk baissere, jeg hadde nok ikke kjøpt hvis det ikke hadde vært at dere står på rekke for å spre alt dere kan. Hva dere tjener på det vet ikke jeg (ikke noe som helst siden dere ikke kjøper?). Dette selskapet blir den gullgruven jeg trodde for 6 mnd siden, dere har overbevist meg :) jo flere som baisser jo mer skal du kjøpe, det er et garantist stempel. Baissere er stort sett borte fra ELE trådene :)) jeg ler, 'fight in the darkness', dere forstår ikke hva vi står overfor :) Schneider er positiv, men prøver ikke å ta helt av i presentasjonen. Nå må dere hive inn alt dere har i rec og thin, prøv også ele, norske skog er jo konkurs så den muligheten er borte :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.