IKT og Tech

hectorgonzales
09.12.2021 kl 12:20 1645

Jeg tror ikke den går så høyt som 9. For meg ville det være naturlig å være i området 6-7. Etter å ha lest rapporten så er det endel organisk vekst men det er jobben med å samordne den teknologiske plattformen som vil være kostnadskrevende. Mange oppkjøp og mange ulike plattformer vil gi utfordringer - så blir det å se hvor store kostnadene blir i den forbindelse. Nå har jeg ikke sett noen P/E på denne men dersom man ser på tjenestene de leverer så vil de være veldig robuste ift sykluser i markedet. Så jeg er på "akkumuler".

Jeg satt å siklet på Mercel da den gikk under 7,5. Denne gangen prøvde jeg å leve etter "never catch a falling knife". Men på 5.40 startet jeg å kjøpe. "Bunn" hos meg er 5,20. Så får vi se fremover. Jeg tenkte denne blir bra i løpet av en 2-3 års periode. Om de får forretningsmodellen til å fungere så vil jeg tro de blir kjøpt opp på ett eller annet tidspunkt. Nisjen er iallefall fragmentert.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.