IKT

jularbo
14.03.2019 kl 12:28 2531

Kitron ligger pent i stigende trendkanal. Har brutt gjennom 20 og 50 dagers glidende gjennomsnitt for ca 1 mnd siden. I dag så er den igjennom 200 d glidende gjennomsnitt. Dette er sterke kjøpssignaler. RSI er på 69. Fundamentalt så er Kitron bunnsolid. Kitron har også gode anbefalinger, hvor Kepler har signalisert kursmål på 11 kr. Selv om jeg mener at Kitron allerede burde ha vært over 11 kr, så får jeg spå forsiktig at den passerer 10 kr innen 1 mnd. Vi får håpe at det blir litt mer kjøpsinterresse frem mot utbetaling av utbytte på 40 øre. Q1 er også spennende, da dette er et Q som historisk bruker å skuffe i henhold til forventninger, så jeg håper de overrasker positivt. Tidllig i juni-18, var kursen på 10,78.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.