IKT og Tech

Struts
11.12.2021 kl 13:19 2289

Ja, substans hadde vært fint! Fører selv logg over aksjekjøp/-salg (det gjør kanskje de fleste), med noen (få) tusen handler hvert år er det grei måte å holde noenlunde oversikt. Litt nostalgisk ser jeg at min første handel i 5PG var kjøp av skarve 5000 aksjer til kurs NOK 1.23 den 9. desember i fjor. Har nå mer, ja atskillig mer (sukk), men skulle kursen runde 1 NOK før jul blir jeg strålende fornøyd og med god avkastning (dog urealisert). Poenget: Håper selvfølgelig du får rett, det gjør vi vel alle aksjonærer i 5PG. Og går det en annen vei, så blir det vel jul allikevel. Magnus Carlsen suste inn til suveren VM-tittel, vi får (om enn ikke sammenlignbart) sette vår lit til at SB/Stanger følger opp!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.