IKT og Tech

diamant fuglen
12.12.2021 kl 15:01 5929

Jeg husker du hylte ved flere anledninger at kursen i borr skulle til 4 kroner da den stod i 5.20.
Hva skjedde borr steg til kr 12.10,etter det så gikk du glipp av over 100%,og nå prøver du igjen på pexip,
Du virker iallefal ikke troverdig da du ikke har noen forklaring på det idiotiske kursmålet.
Snittkursen på analytikerene er kr 81,50, Jeg er klar over at de tar som regel feil de også,men kr 20var ikke det lavt for en Nyttårsrakett,som har sunket 50% på 3 måneder. Kansje du burde vurdere å lese litt om det som har kommet av nyheter i det siste om Pexip,så tror jeg du vil endre ditt syn. Noen ganger er Taushet Gull
hilsen diamanten som er 100% investert i Pexip og får lett over 100% avkastning på den med å gi aksjen litt tid.
kr 76.40 er opp 100% fra fredag,mens jeg må over 80 kroner for å nå målet mitt,og ikke nok med det så er det ennå 38 kroner opp til all time high på 118 kroner.
Der Vi ser muligheter så ser andre frykt og angst.
Redigert 12.12.2021 kl 19:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.