Olje og energi

Adamek
14.12.2021 kl 23:47 3626

Hvilken interesse har de skapt ? Omsetning på 2-500 tusen pr. dag ? Gode følgere ?? Og positivitet ? Bevar meg vel !
Men de holder liv i forumet, for seg selv.

Når det gjelder vås og tull, tror jeg du finner det meste på søstertråden. Det finns minimalt av slikt der som er positivt for selskapet Petronor der. Tvert imot.
Selskapet dras ofte inn i argumentasjon som gjelder ting de ikke har noe med.

At landet Nigeria's ledelse er vanskelig over for andre selskaper (panoro bl.a.), at det i innlegg legges fram antakelser har heller ikke Pnor styring på.
Og når man gir inntrykk av at situasjonen der Pnor skal ertablere seg "ikke lukter godt" i den mening at det må være noe galt der, da klarer ikke jeg å få det til at det er så positivt at det gjør noe.

Jeg har en sterk mistanke om at det er du som ikke helt har fattet hva du har lest.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.