IKT og Tech

Kallanavn
15.12.2021 kl 14:14 6179

Selvsagt kan man ikke det, men det man kan "vite" er at ved å kjøpe nå er man nærmest garantert å være nærmere å kjøpe ATL enn ATH(200% opp fra dagens kurs). Siden ATH i februar har Pexip på tre kvartaler økt sin ARR med ca 22% til 100 MUSD, mens kursen har falt 70% til ATL.

Personlig er jeg ikke stresset over kursen. Kursutviklingen blir herjet med av nedsalget til State Street/Capital Group, noe som byr på en mulighet for oss andre.

Dersom man har tro på Pexip og har et litt lengre perspektiv enn bare noen måneder fremover på sin investering, som er opp til hver enkelt, så ser hvertfall jeg på disse nivåene som en veldig god anledning til å akkumulere opp en større beholdning til en mye lavere pris enn det jeg ellers også ville vært villig tig å kjøpe Pexip for.
Redigert 15.12.2021 kl 14:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.