Grønne aksjer

247Bulli
20.12.2021 kl 18:20 6480

Regner med du er ironisk:) For dette styrer de med volum i sekken. Ser det gikk noen solide handler i sluttauksjonen. (Noterte meg (og kjøpte i åpningsminuttene) også at den la seg kjapt rundt 16,20, med et lite forsøk spratt den fort tilbake til 16,20 og +, etter å ha ligget rundt 16,20 en stund) . Enten ble noen kvitt short i sluttauksjonen, eller det går ned i morgen. Jeg sitter igjen med en tanke om at dette kommer til å gå nordover igjen. Tror ikke de som la så mye i en EMI på kr 20 gjorde det ikke pga et sjansespill på at BBB går igjennom. Tror kanskje BBB får litt for mye oppmerksomhet her inne slik jeg ser det. Her har noen invistert med planer om fortjeneste, med eller uten BBB.....(lbeklager itt hakkete setninger... Tar jo en evighet før bokstavene kommer frem)
Redigert 20.12.2021 kl 18:28

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.