Olje og energi

bergsmofs
21.12.2021 kl 15:30 3572

Kalleklovn: Alt er ved det normale ja 😀 Det er nok noen som realiserer sitt tap nå ja. Jeg har kjøpt noen T siste mnd. I prisleiet 0,90- 0,97 øre. Dette for å få et lavest mulig snitt i IOX. Jeg har fortsatt troa på aksjen. Men har ikke noe problem med å si at det er en tålmodighetsprøve, å at det var dårlig timing vedr. Utmelding av.borestart her i vår. Ellers så vet jo selvfølgelig de som har kjøpt seg inn i aksjen, at det kan være en del utfordringer å drive med olje og gass utvinning i land som C og A. Å når prikken over i,en heter Corona siste to år, så er det ikke helt enkelt å forutsi utfordringer underveis. Når det er sagt så venter jeg på neste utmelding av fase II i Colombia, å økning i prod. Fra de andre workover,s Det vil forhåpentligvis bli ei fin stigning når MMO er fullt åpnet å prod. Fra Vikingo også kommer med. Så i mens skjer det lite, annet enn lav omsetning å at aksjens pris lider. Vi trenger en skikkelig jule eller nyttårsgave, med borestart. 🦟🐝🐝 God Jul 😉
Redigert 21.12.2021 kl 16:15

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.