Transport

undrende
16.03.2019 kl 18:52 6622

Kan ikke skjønne annet enn at Q1 vil trekke en god del av emisjonspengene ned i dass. Ingen grunn til å rosemale dette. Kursen nå sett ift på samme tid i fjor (under 170 nok med bare 1/3 av dagens aksjetotal) er alt for høy. Jeg skjønner også at det kreves noe tid å klargjøre/samkjøre flåten for å ta hånd om trafikkantene fra de bakkesatte Max flyene, men det har i hele uken vært 10-20 kanselleringer. Sånn kan det ikke fortsette. Tenker NAS er avhengi av å selge halvparten av de over 100 bestilte Max flyene. Det blir sannsynligvis noe vanskeligere nå etter to tragiske styrter. Ikke alle flykunder vil like å kjøpe billett til en Max, og det ligger vel i bakhodet på potensielle kjøpere av flyene også. Ja, så det var meningen å selge airbusene altså. Der vet jeg å ha hørt at det ikke var så enkelt å inngå avtale med en tredjepart. Så var det olja som prøver å bryte opp mot og igjennom 80$ Så dream on en stund til.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.