Olje og energi

Fogge
23.12.2021 kl 00:00 5092

rischioso skrev Innlegget er slettet
Helt greit å ha egne meninger, men når du presenterer informasjon som er direkte løgn er det ikke rart dette blir fjernet. Enig at det er uheldig at lederen (ikke ledelsen) har status som siktet i en pågående sak som ikke har tilknytning til selskapet. Realiteten er at aksjekursen har priset inn et verditap på flere hundre millioner allerede, basert på denne hendelsen, uten at noen er dømt i saken. Underliggende verdier er upåvirket i selskapet. Jeg er naturligvis farget av at jeg har kjøpt mye den siste uken, men basert på tilgjengelig informasjon, anser jeg sannsynligheten for økt aksjekurs som betydelig ved en ytterligere presisering med mer informasjon angående siktelsen. Selvfølgelig er det økt risiko å ta en slik aksje, men oppsidepotensialet øker også deretter. Min vurdering er at nedsiden er minimal på nåværende nivå, basert på tilgjengelig informasjon.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.