Grønne aksjer

spanjolen
23.12.2021 kl 10:24 2677

God formiddag alle Rec’ere.
Ser det er mye snakk om innganger. Selv følger jeg TA for kortsiktig handel men har begynt å vektlegge mer og mer å bygge opp long beholdningen. Innganger er da ikke så viktig for long beholdningen da denne er mere på det fundamentale. For meg blir Rec mer og mer en investerings aksje.. tror ikke man trenger å si mere om det. Men tilbake til trading. Her her det nå en periode man kan vente store svingninger om man har kort horisont og da er selvfølgelig inngang viktig. Man må huske på det når man leser innlegg. Man skifter taktikk hele tiden og innlegg viser dette klart. Det jeg mener er at man må ha to strategier på en gang😎.

Som Sa2Ri sa, short strategien er å benytte seg av usikkerheten i ett papir ved å manipulere/forsterke svingningene i en aksje for å skape fortjeneste. Altså forsterke sinus kurven👍👍. Uansett god jul til alle og lykke til uansett strategi..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.