Grønne aksjer

Uchihabrah
23.12.2021 kl 12:12 2838

For å svare direkte på det du spør om Nsxnsx.

Jeg blir ikke overrasket om det kommer en melding allerede i dag. Dette har ligget i kortene lenge. Likevel er jeg villig til å gi selskapet all tid selskapet trenger, fordi jeg tenker på REC som en investering over de neste årene.

RECSI er min eneste og største investering på børsen. Jeg er knall positiv og selger ikke, selv om vi er på 40kr på mandag, fordi jeg tror på tresifret aksjekurs i fremtiden. Min "trader" periode ble over for lengst, når jeg fikk smake hvordan det er å tape en mill. Aldri igjen. Nå er det kun fundamentet som taler og jeg ignorerer aksjekurs og markedsverdi. Kjøper nok for 100.000kr rett etter nyåret, uavhengig av aksjepris.

Døm selskapet etter fundamentet og ikke etter hva markedet priser selskapet til å være verdt. Spesielt når det kommer innenfor vekst aksjer. Som alltid, REC kan være en game-changer for mange av oss små aksjonærer og gjøre livet enklere, finansielt - gitt at REC treffer, og slik som ting ser ut nå på både makro og mikro nivå så jobbes det i ett sett for at REC vil treffe. Man må nesten være en idiot for å ikke klare å utnytte mulighetene som vil ligge til rette og jeg tror ikke at Aker og HS er idioter ^^

God jul til deg også! :)
Redigert 23.12.2021 kl 12:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.