Grønne aksjer

nemi's
23.12.2021 kl 12:16 4151

Selvfølgelig er ikke oppstart i ML avhengig av BBB. REC har sagt det i årevis - at de har regnet med at de skal få selge til Kina. TT sa 15feb20 at i slutten av 2020, så ville REC være være tilbake i Kina for fullt. Og akkurat den handelsavtalen fase1 US-Kina utløper nå om 8 dager. Det markerer straks slutten på to år med all verdens lykke i ML, og hos TT.

Oppstart er avhengig av at det finnes etterspørsel etter noe som kan produseres i ML. Det er det ikke, og derfor er ML stengt ned.

Det finnes heller ingen fabrikker noe sted i verden som er planlagt, prosjektert eller finansisert, og som etterspør noe som kan produseres i ML. Og slike fabrikker tar år å bygge. Jeg forklarte dere for ett år siden hvordan det kom til å gå med Violet Power; det finnes ingen som investerer i noe som ikke kan driftes lønnsomt i US, og i konkurranse med all verdens annen teknologi som dessuten driftes lønnsomt.

I år har dere lært at "expected to break ground in 2021" og "ambisjon om kunne ta en avgjørelse mot slutten av året" har vært reneste sludder. Akkurat som jeg har forklart dere ukentlig her inne.

Jeg ser at aksjen RECSI frisk og fin i dag også, og det er jo det viktigste. Selv om selvskapet RECSI er bedrøvelig.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.