IKT

chention
18.03.2019 kl 08:22 2150

Blir veldig spennende fremover - teknologien er i vinden som aldri før og får bare mer og mer fokus. Spørsmålet her er om cxense er i stand til å henge med på utvikling og stadig skaffe kunder . Om de gjør det - så er mangedobling fra dagens nivåer selvsagt . På kort sikt må ledelse vise at skuta endrer kurs og at man får kontroll. På dagens nivå finnes det ikke noen som selger , så spørsmålet er når kjøperne får opp øynene ... jeg tror kjøperne kommer etterhvert, men at det kan ta noe tid - mange har tapt mye her og ønsker å se bedring før de igjen kaster penger inn i selskapet . Jeg baserer min inngang nå på Innsidekjøpene og tegn til bedring, samt faktum at jeg har fått mine aksjer på omtrent samme nivå som de som deltok på emisjon... så får vi se hvordan det går !
Redigert 18.03.2019 kl 08:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.