Olje og energi

YNWA250505
30.12.2021 kl 13:25 2305

Hvorfor långiverne utvider rammen med 5 år er muligens for at de så gjerne vil ha igjen pengene sine? Hvorfor ønsker banken min at jeg burde øke nedbetalingen min med 15 år til? Har fulgt deg i mange år Ransen. Det er veldig mye likt og samme som kommer hele tiden og det i minst 5 år? Du er en evig optimist og det er vel og bra. Selv satt jeg i maaaange år og har vært litt ut og inn, men ønsker virkelig å komme meg inn igjen. Klarer liksom ikke helt å stole på selskapet og alle problemene som er for IOX. Enten så er det været, veier som raser ut og ikke kan brukes til transport av oljen. Så streikes det og veier blokkeres. Eller så er det en pumpe eller noe annet som går til H. Covid problemer har de fleste, men IOX føler jeg er ekstra rammet hver eneste gang??? Jeg ønsker virkelig at IOX lykkes så jeg baisser ikke. Tror du at det vil komme store nyheter om oppstart LLA47 i januar? Hva skjer med Altair om de ikke for utsettelsen de trenger?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.