Olje og energi

polion
05.01.2022 kl 18:32 2876

FF. unskyld meg, men er du full, eller gjør du deg bare til? Les gjennom mine/dine innlegg en gang til og prøv å dra ut essensen:

1) Opprinnelesen var at jeg tok utgngspunkt i tuia's innlegg (ny variant, 46 mutasjoner og mer smittsom) og mente at dette ikke hørtes direkte positivt ut, før jeg videre kom med litt fun fact om den nye norske vaksinevarianten.

2) Ref.: "Det var vel jeg som begynte å skrive om korona. Det var ikke koronapessimisme, men koronaoptimisme hvis man ikke leser som Fanden leser bibelen. Les det jeg skrev 21:02 en gang til og du vil se". Du snakker meg om å overvurdere egen rolle, må nesten spørre om hvilke rettigheter du har? Jeg gir vel balla i alle de mangfoldige innlegg som du opp gjennom tidene har hatt om korona. Det var definitivt tuja i et etterfølgende innlegg jeg skulte til. For øvrig måtte jeg i hina dagar korrigere deg for direkte feilinfo rundt RNA, du er følgelig langt fra feilfri.

3) Ref.: "Hvis man må dikte opp ting for å bevise at denne tråden her har sin berettigelse så står det dårlig til". Dette er bare en fullstendig forblåst konklusjon/tullereaksjon som jeg forventet du ville ta selvkritikk på.

4) Ref.: "Det var da heller ikke så negativt av Tuja å nevne den franske. Det var jo bare en faktaopplysning". Til dette kom jeg med følgende syrlige spørsmål/kommentar: "Og siden Tuja's innlegg var "faktaopplysning", så kan nevnte ikke være særlig negativt, eller"?

5) Ref.: "Mener du virkelig at man ikke skal skrive fakta? Blir vel litt feil og drive sensur og kun skrive positivt? Dette er jo ikke engang PNOR spesifikt i det hele tatt. Her skal man tydeligvis passe seg for å skrive noe som kan oppfattes negativt. Bare det å komme på tanken at dette er noe som spesifikt gjelder PNOR". Jeg klarer bare ikke å fatte hvor du tar alt dette rølpet fra, og på hvilket grunnlag du konkluderer (ut fra mine innlegg). Innlegget er 100% søppel og vås fra A til Å.

Fluefiskeren, dette var så dårlig at jeg har en stygg mistanke om at Adamek har rappa nicket ditt. Du har bare ikke vært i nærheten av å ta nyansene i det som er skrevet - du er garantert adskillig bedre enn det. PS. Ikke misforstå, du er ellers en meget solid bidragsyter både i PEN og PNOR, men etter ditt siste aldeles hinsides innlegg rant begeret fullstendig over.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.