Olje

mimsa
19.03.2019 kl 17:09 3231

Hei klm20002,
Jeg er ikke heilt ute. Trodde ifjor at dette var bankers, men vi så jo at aksjen falt til langt ned på 1.70tallet selv etter besked om at mer enn 50% av refusjonen var i boks. Så kommer tap på investeringer, så kommer det for dagen at styreformann i North er involvert i tvilsomme investeringer i andre selskaper, så har du den tvilsomme eierstrukturen av gutta på Tjuvholmen som de nå skal ordne opp i. (det blir vel også et varslet rot) Så er det snakk om konsulenttjenester i løpet av 2018 tilsvarende 10% av selskapets verdi og de blir vel større i 2019. Så hvordan skal dette selskapet noen gang tjene penger med slike honorarer. Så har styreformanns som også er/var styremedlem i BWlpg under Aurora dealen som blir slaktet av Aurora aksjonærene. Det er klart at når styreformann og hans venner styrer så store posteri selskapet, at de kontrolerer hva som skal gjøres, og Sæberg blir ei nikke-dukke. Med dette håpløse utgangspunktet burde en kommet seg ut fortere enn svint. Dessverre er det få av dere som gidder å få litt bedre innsyn i hva som foregår, samt å ta saken videre (jeg har for lite aksjer til å gidde å bruke mer tid på dette), så derfor tror jeg den står i 1.25 i august med negativt utfall av refusjon og max 1.90 ved positvt utfall. I mine øyne er oppsiden minimal med dette styret og denne ledelsen, så dette er det ingenting å satse på.
Redigert 19.03.2019 kl 17:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.