Offshore

Croft
19.03.2019 kl 17:09 4516

Tror ikke BWO nødvendigvis trenger en emisjon da de har flere muligheter her gjennom eksisterende cash flow samt gode muligheter for lånefinansiering, men det er en mulighet.
Oppgraderingskosnad på $250-350 mill dollar legger imidlertid felt kostanden nærmere $5 enn 1 som var kommunisert, så dealen fremstår litt mindre som "super" og litt mer som bra. Selskapet er solid underpriset uten denne dealen uansett, så sånn sette ikke noen vedlig negativ vurdering fra min side.
Tror dog at est på $300 mill i oppgraderings cost var en god del over hva mange hadde sett for seg, og slik sett er dette i det korte bildet en negativ driver.
Jeg hadde for min del satt pris på at markedet fikk en klargjørende melding på oppstartskostnader og tidslinjer i forhold til denne oppgraderingen. Hvor lang tid tar det å oppgradere, og når tenker en å starte? Før eller etter at en ha fått tillatelsene? Cash flow messig har jo dette en del å si.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.