Farma

19.03.2019 kl 21:18 2629

Vet du hvor stor fallskjerm? Jeg vet veldig lite om hvor mye de forskjellige tjener i selskapet. Ikke annet en det som står vedr. generalforsamlingene. Om de 280 tusen kroner til hvert av styremedlemmene + en god del mer til styreleder. Nettopp derfor forventes det også en god innsats ifra styret. Link gjerne med en referanse.

Selskapet mister mye respekt i markedet, hvis de tar ut høye lønninger på bekostning av aksjonærerene. Jeg selger meg alltid ned i selskap, hvor jeg ser at slikt foregår. Det er rett å slett respektløst av et styre å godkjenne gigantiske lønninger eller kontrakter med fallskjermer, før alle eierne av selskapet har fått skikkelig betalt. Jeg forventer at det vil komme en javn strøm med positive børsmeldinger som skal løfte kursen til et nivå, som gjenspeiler den faktiske selskapsverdien. Slik at vi kan begynne å prise selskapet etter hva som forventes fremover. Hvis ikke børsmeldingene kommer, så har Focuss helt rett vedr. prioriteringen av hvilken av de mange nyhetene som nå ble publisert. Jeg håper og tror at denne kun ble valgt fordi det var aktuelle news, akkurat denne helgen som var og at de skal toppe den med noen av de andre tingene som vi her i forumet vet. Først da tiltrekker vi oss fond/banker og deretter saueflokken.
Redigert 19.03.2019 kl 21:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.