Farma

19.03.2019 kl 23:27 2378

Takk for tips, men alt jeg eier og har privat + litt til er satset for lenge siden. Jeg finner alltid noe som stinker i alle selskaper. De gangene jeg sliter med å finne noe, vet jeg at jeg har gjort en for dårlig jobb og fortsetter til jeg finner det. Jeg tar dette med i vurderingen før jeg går inn i underprisa selskaper og er veldig tålmodig. I dette selskapet ser jeg omtrent kun dialogen som et langsiktig problem, det har derfor ifra min side fått større prioritering en feks. Cannabis industrien. Jeg er derfor veldig optimistisk i måten jeg skriver på, fordi forarbeidet er grundig. Jeg kommer trolig til å være sjokkert resten av livet, hvis Photocure surrer bort denne muligheten. Jeg vet at man ikke skal forelske seg i et selskap, men det er jeg trolig en av de første til å innrømme at jeg faktisk har gjort. Jeg er derfor bevist veldig opptatt av alt det negative som blir tatt opp, fordi jeg vet det er bra for meg selv.

Ikke minst er jeg veldig glad i investeringen, fordi jeg vet at selskapet/produktet hjelper utrolig mange mennesker.
Redigert 19.03.2019 kl 23:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.