Farma

onuk
20.03.2019 kl 00:11 2333

Takker for detaljert info. Jeg jobber selv i en norsk bedrift med en omsetning som fint hamler opp med PHO sitt. Og jeg garanterer deg at de godtgjørelser som PHO sitt styre har klart å tilegne seg, hadde vært grunn nok i massevis å få "halshugd" hele styret vårt på dagen. Men når det nå først er slik, så spør jeg altså: Hvorfor i svarte skal et styremedlem i PHO som bare sitter der og nikker til både det ene og det andre ta imot den slags "lønn" uten at de noen gang kommer i ansvars posisjon overfor oss aksjonærer? Drømmejobb, hvis du spør meg. :)
Et styre skal tross alt styre, i dette tilfeller et selskap notert på OB. Etter min mening så svikter de jobben sin, men tar gjerne imot styrehonorarer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.