IKT og Tech

BIF78
08.01.2022 kl 09:42 5110

Det er korrekt at den ofte gør det. De seneste år har den været over 3 kr, men faldet tilbage igen. Der har været gode nyheder undervejs f.eks ift ændring af lånevilkår. Udfordringen er dog, at selskabet ikke rigtig har formået at tjene penge, men har modsat brugt en del penge. Dog er det med brug af penge også ændret det seneste år. Der er dog ikke kommet noget nyt i sidste eller denne uge, hvorfor det desværre er mest sandsynligt, at aktien vil falde tilbage under 1 kr igen. Dog kan man håbe på, at der kommer reelt og faktuelt nyt den 12. Ofte har IC dog efterfølgende presset kursen ned.

Jeg er ikke negativ til aktien, jeg forholder mig blot til, hvad der er kendt og hvad der tidligere er sket. Jeg har lidt aktier tilbage i selskabet, som jeg ikke har planer om at sælge, jeg vil tværtimod følge den tæt i næste uge og fortsætter faldet, så vil jeg nok købe lidt mere. Med samarbejdet med Skybound, så tror jeg selskabet har en spændende fremtid.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.