IKT og Tech

Struts
08.01.2022 kl 12:10 5019

Enig! Men vel så viktig kanskje at vi slipper "haussing" fra folk som plutselig dukker opp og fremstår med fasit uten forankring i virkelighet på hva aksjekurs skal ende på ved slutten av hver bidige børsdag (ingen av disse har vel hittil vist seg å være noe særlig i nærheten av fakta). Mange spåkoner, men foreløpig lite fundamentert med reelle/troverdige begrunnelser utover kaffegrut. Skjønt, hypoteser er det jo lov å ha - men på den annen side så er det vel ikke så voldsomt lenge å vente til onsdag 12.01.22 når presumptivt enkelte svar vil foreligge?

PS. Kanskje dustete (som vanlig fra min side) å forsøke og nå betrakte 5PG fra et edruelig standpunkt, når jeg samtidig ei fornekter at jeg har i mange tiår satt min elsk på øl, nærmere bestemt Aass Pilsner de siste par. Dette er ikke øl-reklame, selvfølgelig ei, men observerer dog fra dagens FA at Hansa Borg er kjøpt opp av danskene - nok et bryggeri er solgt ut av moralens forpaktere; Norge (Aass Bryggeri ett av få gjenværende på steinrøysens hender). Og da fikk jeg utløp for en liten digresjon. Men hva kursen (5PGs) måtte bli på mandag, onsdag eller første pinsedag i 2023 for den del, det har jeg absolutt INGEN kunnskap om! Men veldig imponert over de som tilsynelatende har det.
Redigert 09.01.2022 kl 12:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.