Olje og energi

polion
09.01.2022 kl 22:55 1344

FF ser du er bekymret for Adamek. Jeg er faktisk like så bekymret for deg. Etter mitt temmelig uskyldige korona-innlegg 5/1 (00:53), serverte du noen så aldeles tullete og grunnløse angrep. Ikke ofte jeg ser noen som klarer å kjøre sådanne skivebommer. Det som gjorde dette ekstra slitsomt, var et det kom fra en kapasitet som nærmest bor på forumet, en som vanligvis både klarer å nyansere, samt klarer å dra essensen ut av det som skrives. Nei, noe dårligere er det sjelden man ser. Jeg kunne dengang tatt igjen så hatten passa, men valgte dog den meget forsiktige; "om noen hadde stått opp på feil fot?". Og bare for å vise din febrilskhet/mangel på stil/selvinnsikt, toppet du også med bla. denne useriøsiteten: "Du må ha god tid siden du skriver så mye om en bagatell". "God tid"? Denne konstateringen kommer vitterlig fra han som daglig har tid til 25-30 innlegg. "Bagatell"? Det var vel nettopp det det var, men det var derimot du som valgte å gjøre dette om til en kjempesak i form av et grandiost, uberettiget og skittkastende angrep. Og lar jeg sådan pissvass passere? Selvsagt ikke!

Du har nevnt korona i over hundre av dine innlegg, så jeg har en liten mistanke om at "takk for sist"/barnsligheten kanskje kan ligge i følgende historiske lille episode:
* Korona var også dengang et tema, og du kom med en feil påstand om DNA-virus. Selv de som ikke har lest seg opp på emnet, så at nevnte bare var tull. Den 11.11.2020 (kl. 12:26) korrigerte jeg deg meget forsiktig med følgende:
"Ingen stor sak, men jeg vet ikke om jeg kan si meg helt enig i den. Hvis vi konsentrerer oss om de virusene som forårsaker sykdom hos menneskeheten, så er nok de aller fleste av disse såkalte RNA-virus".

Råd: Les enda en gang gjennom mitt "bagatell"-messige (som du selv kaller det) innlegg (m/noe fun facts etter tuja's lille innlegg), så er mitt håp at du muligens kan øyne at dine prestasjoner var langt unna det admin vanligvis forventer av forumskribentene. Ser du videre på min oppsummering 5/1 (kl. 18:32 og 19:28), er det ingen tvil om hvem som ble den store Svarteper. Selvkritikk ligger definitivt ikke i alles natur, så derfor lurer jeg på hva som nå vil bli "konstruert" av kreative innspill. Husk nå på at du allerede har brukt opp disse variantene; "God tid", "Bagatell", "Oppe om natta", "Skrive fakta", "Drive sensur", "Nevne negativitet", "Dikte opp ting", "Som fanden leser bibelen".
Redigert 09.01.2022 kl 22:58

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.