Shipping

Argus
10.01.2022 kl 14:21 7636

Da gikk det slik vi omtalte for et par dager siden; at kursen ville korrigere ned fra det klare motstandsnivået.

Du så for deg at en tredjedel ned av tidligere økning vil kunne skje fra toppen og at reaksjonen da vil skje i skiktet kr. 27-24. Vi er bare vel en krone fra 1/3, og det sier meg at kursen utvikler seg veldig bra for å oppfylle målet om hanken til koppen.

Det kan være vanskelig å svelge for mange at man får en dag eller flere med fall etter de nydelige oppgangene vi har hatt. Men dette er børsens verden, og jeg for min del overser slike dager og velger å se fremover. Det er viktig her å ha en strategi. Min strategi er å sitte muse stille, så stille at ingen merker at jeg er til stede.

Når/hvis kursen stiger igjen, er jeg på banen og venter på utbyttemeldinger. For er det én ting som vi vet og som er sikkert, er at det kommer utbyttemeldinger i fleng dette året. Da blir det interessant å være reder i MPC.
Redigert 10.01.2022 kl 14:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.