Grønne aksjer

FMI
11.01.2022 kl 16:33 5116

1,3 mill aksjer på to dager netto shortøkning forklarer ganske mye. Makro + at det nok dessverre røk en del på SL og gearing på 20-tallet kan forklare resten av gårsdagen. Ville ikke overraske meg om det ble lempet ut noe short ila dagen heller.

Så det kan godt hende Voleon får kjørt oss såpass ned at de får dekket inn og tjent penger på denne shortøkningen, men hvis vi får en 5-10% effekt når Hanwha kommer inn kan for algoritmen få det travelt med å dekke inn og styrke den positive effekten. Vi får se, men uansett mange triggere nå.

Jeg laster opp når jeg kan og har økt beholdningen med 20 % på denne dippen; har mer på lager skulle den falle ned under 15 kr også. Alt under 25 er penger på gata her, og tror den dobler seg derfra også neste 18 mnd.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.